Müşteri Memnuniyet Anketi

Sayın müşterimiz, Sizlere daha iyi hizmet sunmak ve ihtiyaçlarınıza daha doğru çözümler hazırlamak amacıyla görüşlerinizi bizimle paylaşmanız çok önemlidir. Bu sebeple aşağıdaki soruları cevaplamanızı, düşüncelerinizi yazmanızı rica etmekteyiz.

    Formun devamını görebilmek için solo doğru kaydırabilirsiniz

    No

    Değerlendirme Kriterleri

    Puanlama Kriterleri

    A

    İletişim ve CRM Faaliyetleri Memnuniyet Ölçüm Kriterleri

    1

    Bize ulaşırken hangi iletişim araçlarını sıklıkla kullanıyorsunuz?

    Çok iyi

    İyi

    Orta

    Kötü

    Çok Kötü

    2

    Müşteri temsilcilerimize email ya da telefon yolu ile kolaylıkla ulaşabiliyor musunuz?

    3

    Müşteri temsilcilerimiz, beklentilerinizi tam ve doğru olarak anlıyor mu?

    4

    Talepleriniz, makul bir süre içinde yanıtlanıyor mu?

    5

    Müşteri temsilcilerimiz sizi yeterince ziyaret ediyor mu?

    6

    Müşteri temsilcilerimiz, ürünlerimiz/hizmetlerimiz hakkında sizi düzenli olarak bilgilendiriyor mu?

    7

    Müşteri temsilcilerimizin, ürünlerimiz/hizmetlerimiz hakkında yeterince donanımlı olduklarını düşünüyor musunuz?

    8

    Fizibilite sonucu olumsuzda olsa, taleplerinize yanıt alabiliyor musunuz?

    9

    Tekliflerimizin içeriği anlaşılabilir ve net mi?

    10

    Siparişleriniz ile ilgili bilgiyi; kolay, hızlı ve doğru olarak alıyor musunuz?

    11

    Fiyat Politikamız ve iskonto uygulamalarımız hakkındaki görüşünüz nedir?

    12

    Firmamızın yerel ve global pazardaki performansını nasıl buluyorsunuz?

    13

    Satış departmanımız hakkında aktarmak istediğiniz görüşünüzü belirtebilir misiniz?

    B

    Üretim Hizmetleri Memnuniyet Ölçüm Kriterleri

    Çok iyi

    İyi

    Orta

    Kötü

    Çok Kötü

    14

    Siparişiniz sevk ve teslim sürelerine uyulmasındaki memnuniyetiniz nedir?

    15

    Ürün teslimat şartları ve teslim tarihi değişikliklerinde size bildirim yapılıyor mu?

    16

    Teknik problemlerinize geri dönüş hızı ve işbirliği konusundaki memnuniyetiniz nedir?

    17

    Size sunduğumuz ürün portföyümüz, beklenti ve ihtiyaçlarınızı karşılıyor mu?

    18

    Talep ettiğiniz özel ürünleri üretebilme yetkinliğimiz, beklenti ve ihtiyaçlarınızı karşılıyor mu?

    19

    Size kaliteli ürünler sunabiliyor muyuz?

    20

    Satış sonrası teknik hizmet hakkındaki memnuniyetiniz nedir?

    21

    Şikayetlerinizi çözüme ulaştırma düzeyimiz nedir?

    22

    Uygunsuzlukların düzeltilme süresini nasıl buluyorsunuz?

    23

    Kalite ile ilgili hatalarda, bizden doğru ve çözümleyici dönüşler alabiliyor musunuz?

    24

    Hatalara karşı kalıcı önlem alma (tekrarlanmama) konusundaki tutumuzu nasıl buluyorsunuz?

    C

    Sevkiyat Hizmetleri Memnuniyet Ölçüm Kriterleri

    Çok iyi

    İyi

    Orta

    Kötü

    Çok Kötü

    25

    Ambalajlama şeklimizden (düzen, etiket, vs.) memnun musunuz?

    26

    Ürün sevkiyat miktarları, planlanan ile uyumlu mu?

    27

    Nakliye firmasının performasından memnun musunuz?

    28

    Nakliye şeklimizden (paletleme düzeni, bağlama şekli, şrinkleme) memnun musunuz?

    29

    Nakliye ile ilgili hataların tekrarlanma sıklığı nedir?

    30

    Nakliye evrakları doğru ve eksiksiz ulaşıyor mu?

    31

    Nakliye süresi ile ilgili memnuniyet seviyeniz nedir?

    D

    Sunulan Hizmetlerin Ölçüm Kriterleri

    Çok iyi

    İyi

    Orta

    Kötü

    Çok Kötü

    32

    Size sunduğumuz bütün hizmetlerimizi değerlendirdiğinizde, şirketimizi başkalarına tavsiye eder misiniz?

    33

    Hizmet ihtiyacınız olduğunda şirketimizle tekrar çalışmak ister misiniz?

    34

    Turan Metal hakkında bilgi edinmek için www.https://turanmetal.com.tr sitesini kullanıyor musunuz?

    35

    Lütfen, aşağıdaki faktörleri size ifade ettiği öneme göre puanlayınız (Lütfen en fazla 5 kriter seçiniz ve puanları tekrarlamayınız)

    Çok Önemli

    Önemli

    Ne önemli, Ne önemsiz

    Önemsiz

    Çok Önemsiz

    a. Ürün kalitesi

    b. Fiyat ve ödeme koşulları

    c. Termin ve teslim sürelerine uyum

    d. Satış sonrası destek

    e.Güvenilirlik

    f. İletişim

    36

    Bizi herhangi bir sosyal medya platformunda takip ediyor musunuz?

    37

    Sizinle nasıl daha iyi etkileşim kurabiliriz?

    37

    Firmamız hakkında aktarmak istediğiniz görüş ve önerileriniz var mı?